понеделник, 13 януари 2014 г.

Ден двадесет и шести

Да ви се похваля!

Много съм добър в леглото! На хъркане…

И на танци страшно ме бива. Да отказвам…

Въпреки че, реално погледнато, имам огромен принос за световната балетна сцена. Щото навреме се отказах. Да опитвам…

Талантлив съм също и като певец. Особено под душа…

(Поне нямаме вече хлебарки в банята…)

Но силата ми е предимно в писането. И понеже не си знам силата – в повечето случаи си е насилие…

И други дарби имам. На първо място е пословичната ми скромност, разбира се!

А за фигурата ми какво да ви кажа. Три пъти ме канят за модел в Художествената академия! Но всеки път работата с позирането се проваля по една и съща причина – финансовата криза. Нямали толкова бои…

Но поне имам благ характер. Според очевидци – с една идея по-благ от лимонтозу…

И сърцето ми е меко. Особено в областта около пъпа… (Слава Богу – не и по-надолу!)

Но пък имам желязна воля! Ако ме домързи за нещо – не можеш да ме накараш да го свърша за нищо на света!

Освен това съм и храбър. Мога да изпия цяла бира на гладно! (Тъй като бирата е доказано хранителна – останалите пет вече не ги пия на гладно).

За малко да пропусна, че съм и умен! Отказах се от висшето си образование, преди то да се откаже от мене. А нали винаги по-умният отстъпва…

На всичкото отгоре съм и справедлив. Всеки е прав – когато е съгласен с мене.

Че съм и чаровен няма смисъл да ви убеждавам. Всяка втора жена ме гледа с влажен поглед. Особено по Коледа… (Една веднъж дори ме накара да си сложа лимонче в устата. И се заоблизва…)

То друго май не остана, а… сетих се! Несравним любовник съм!

Любя страстно… еклери, домашен тиквеник и реване. (За мен шведска тройка е да ме поканят на шведска маса – три пъти за една вечер).

Но стига съм се хвалил!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Не се притеснявай да коментираш, всички ще те четат с интерес...